Sidor

07 oktober, 2010

Resor

Jag har inte uppdaterat min kära blogg på väldigt länge men nu har jag några sekunder över och tänkte jag skulle passa på.
Jag har lite planer framöver över att lämna Götet och resa runt lite.

Målet är att lyckas med följande innan året är slutet:

  • Oktober: Mallorca (åker imorgon)
  • November: Falkenberg (hälsa på farfar-Lennart och shoppa på Gekås) och Stockholm (hälsa på lillebror mfl)
  • December: England (Tänkte försöka åka dit med valfri person för att jag har helt enkelt fått väldiga cravings för att åka dit) och Jämtland (hälsa på mamma mfl)
Tror ni jag lyckas med det? :P

Planer för utomlandsresor till nästa år är:

  • Januari: 2 veckor i Indien med kusinerna Hanna och Lina
  • Nån gång runt Juni: Spanien - Allicante (Hälsa på en vän)
  • September: Potugal - Estroil (Dealer EM i Poker 2011)
  • November: Sydafrika
Man måste ju ha mål i alla fall! Sen kan det bli lite svårt att genomföra allt detta med bara 4 veckors semester kanske :P Men, men! Jag ska minsann lyckas!

Nu blir det te och packa väskan =)

Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar