Sidor

01 oktober, 2013

Älska skräppost!

Oftast brukar skräppost mejlen handla om att man vunnit massa pengar, detta tycker jag är underhållande att läsa ibland. Framförallt kul eftersom de oftast kört någon Google-translate för att översätta till engelska eller svenska. Men idag fick jag en ny typ av mejl:




Hej! Hur var din dag?
Jag bestämde mig att skriva till dig först! Jag tror att du skulle bli glad! :)
Mitt namn är Anya. Jag är 32 år. Jag kontaktade en dag på dejtingsajt och de skickade mig din mailadresse!
Jag har länge tvekat om huruvida att skriva till dig. Vem vågar. Jag skickar mitt foto. Jag hoppas att du blir nöjd. :) Jag väntar på din bild också. :)
I - mycket nätt atletisk tjej. Nu är jag single. Jag har inga barn. Berätta om dig själv. Jag har aldrig varit gift och har inga barn.
Jag hoppas att jag kunde intressera dig lite.
Jag väntar på ditt svar ...

Väntar på ditt svar via e-post: annadenisovna@yahoo.com 





Ja, man tackar och bugar för att du hör av dig Anya, men jag tror inte att jag är den du söker. Och vad konstigt att du heter Anna i den mejl du vill att jag ska skicka svar till? Ännu konstigare att detta mejlet är skickat ifrån någon Torrence och är det inte även lite underligt att du skickar till massa andra som heter Annie? Trodde jag var speciell?! Men tydligen inte då!



1 kommentar:

  1. Hej kul att du tog upp denna mail addr (annadenisovna@yahoo.com) för det är nät bedragare,, efter en del skrivande så vill dom ha pengar för att ta sig till swerige för en dait,,och dom begär 6000kr för pass resa och visum och i bland mer dom skickar even bild på passet så man tror att det är väldigt seriöst,jag var själv nära att falla offer. Men googlade förs och då hamnade jag här som tur var:),,Men det är en del som har fallit dit nu har jag hört ..är rent förjävligt,,Men stort tack till dig som tog upp det här..mvh krister

    SvaraRadera