Sidor

30 juli, 2010

Regnet öser

Regnet öser ner, sköljer bort det gamla och dåliga, ger plats för nya möjligheter och nya val. Ett förbättrat och förnyat sett att se på saker och ting uppdagas...

Allt kan inte alltid bli som man tänkt sig och ibland är det dags att bara ta ett djupt andetag och få lite perspektiv. Kanske är det dags att inse att det man trodde att man ville, det ville man egentligen inte ifrån början och det som man visste, att så här måste det vara, det var egentligen på ett helt annat sätt.

Kanske det är dags för lite ändring? Det regnar ju trotts allt ute, det regnar ganska mycket dessutom....

Kanske det är omgivningens sätt att säga att det är dags nu, dags för förändring, dags för nytänkande, dags för realism...

Jag är redo, jag känner det =) Kommer gå bra nu och jag mår bra, bättre än innan, lika bra som jag mådde ifrån början, som jag mått hela tiden egentligen. Har bara förträngt det lite =)


Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar